Ovdje ćeš pronaći odgovore na najčešća pitanja o Verduri Box. Pokušali smo prikupiti sve važne informacije o narudžbama, dostavi, plaćanju i pakiranju, kako bi tvoje iskustvo bilo što jednostavnije. Pregledaj odgovore u nastavku, a ako imaš dodatna pitanja, slobodno nam se javi preko kontakt forme ili WhatsApp poruke – tu smo da pomognemo!
Odakle dolaze vaši proizvodi?
Naši proizvodi dolaze od domaćih proizvođača i OPG-ova iz cijele Hrvatske. Svi proizvodi na web trgovini imaju oznaku podrijetla – hrvatsko ili uvozno. Neki od proizvoda, po dogovoru sa proizvođačem, u nazivu sadrže podrijetlo kao i naziv OPG-a u opisu proizvoda. Uvozni su proizvodi isključivo oni koji ne rastu u našem podneblju npr. avokado, banana i neki orašasti plodovi.
Što ću dobiti u kutiji?
U tvojoj kutiji će biti pomno odabrani sezonski proizvodi iz kategorija koje odabereš pri narudžbi. Na primjer, ako odabereš kategoriju “lisnato povrće”, u kutiji ćeš dobiti lisnato povrće koje je trenutno u sezoni. Ovisno o veličini kutije i broju odabranih kategorija, pažljivo biramo proizvode tako da kutija bude raznovrsna i da proizvode možeš koristiti u više obroka.
Mogu li birati sadržaj Verdura Box kutija?
Sadržaj Verdura Box kutija određujemo mi s obzirom na odabrane kategorije, trenutnu sezoni i dostupnost proizvoda
Ako postoje proizvodi koje preferiraš ili želiš izbjeći, ne zaboravi nam ostaviti napomenu prije slanja narudžbe – potrudit ćemo se ispuniti tvoje želje. Ako želiš birati cijeli sadržaj kutije, sastavi svoj box.
Kada ću dobiti svoju narudžbu?
Lokalna dostava (Split i okolica):
Sve narudžbe primljene do 15 sati tijekom radnog tjedna pripremamo i dostavljamo sljedeći dan. U suprotnom, narudžbu pakiramo i dostavljamo za dva dana. Ne dostavljamo vikendom, što znači da sve narudžbe poslane u petak, subotu i nedjelju do 15 sati pripremamo u ponedjeljak. Lokalnu dostavu možeš očekivati u terminu od 16 do 21 sat.
Ostatak Hrvatske:
Sve narudžbe primljene do 15 sati tijekom radnog tjedna šaljemo sljedeći dan putem dostavne službe, a dostavu možeš očekivati u roku 24h sata od trenutka predaje paketa (za otoke je rok 48 sati). Detaljne informacije o dostavi dobit ćeš izravno od dostavne službe.
Koje su opcije dostave?
Na širem splitskom području, uključujući Split, Solin, Vranjic, Kaštela, Stobreč, Podstranu, Jesenice, Dugi Rat, Duće i Žrnovnicu nudimo lokalnu dostavu našim dostavnim vozilom. Za ostatak Hrvatske narudžbe šaljemo dostavnom službom. Sve detalje i informacije o dostavi pronađi tu.
Mogu li promijeniti termin dostave?
Ako želiš promijeniti termin dostave, slobodno nam se javi putem kontakt forme ili preko WhatsApp-a. Pokušat ćemo ti izaći u susret i prilagoditi dostavu tvojim potrebama.
Što ako nisam zadovoljan proizvodima?
U slučaju da nisi zadovoljan/na svojom narudžbom putem kontakt forme ili preko WhatsApp-a, i problem ćemo riješiti po dogovoru.
Kako ću znati koja veličina kutija je najbolja za mene?
Veličine kutija ovise o broju ljudi u vašem kućanstvu – mala je za 2-4 ljudi, srednja za 4-6, a velika za 6 i više ljudi. Kada pakiramo kutije, prilagođavamo ih za tjednu potrebu jednog kućanstva s obzirom na naveden broj ljudi.
Mogu li dobiti popust?
Za prvu narudžbu možeš ostvariti popust od 10% ako se pretplatiš na naš newsletter i dobiti ćeš poseban kod za popust na e-mail adresu koju uneseš. Također, nakon dostavljene prve narudžbe, na mail ti šaljemo još jedan kod za 10% popusta.
Koja je cijena dostave?
U slučaju lokalne dostave (šire splitsko područje), dostava je besplatna za narudžbe iznad 25€. U slučaju dostave u ostatak Hrvatske, dostava je besplatna za narudžbe iznad 45€. U ostalim slučajevima, ona se naplaćuje 7.50€.
Koje su vrste plaćanja dostupne?
Dostupne vrste plaćanja su:
- Gotovina pri preuzimanju: Plaćanje u gotovini dostavljaču prilikom preuzimanja narudžbe.
- Online kartično plaćanje (CorvusPay): Sigurno plaćanje kreditnim i debitnim karticama putem CorvusPay sustava.
Postoji li minimalni iznos narudžbe?
Ne postoji minimalni iznos narudžbe. Jedino što se mijenja ovisno o ukupnom iznosu narudžbe, jest trošak dostave. Za više informacija, pogledaj pitanje vezano uz cijenu dostave.
Imam alergiju - kako ću osigurati da u kutiji ne dobijem taj proizvod?
Ako imaš alergiju, molimo da napišeš u napomenu i nećemo ga staviti u tvoju kutiju.
Je li vaše voće i povrće tretirano - prskano umjetnim preparatima ili gnjojivima?
Svi domaći proizvodi su iz provjerenih izvora i prije odabira proizvođača informiramo se o načinu uzgoja. Biramo one proizvođače koji se bave tradicionalnom proizvodnjom, bez umjetnih pesticida i gnjojiva i koriste samo prirodne preparate.
Imam malo dijete - kako ću znati da je voće i povrće sigurno za konzumaciju?
Svi domaći proizvodi su iz provjerenih izvora i prije odabira proizvođača informiramo se o načinu uzgoja. Biramo one proizvođače koji se bave tradicionalnom proizvodnjom, bez umjetnih pesticida i gnjojiva i uz korištenje samo prirodnih gnjojiva. Neko voće npr. jabuka, nekada ima sloj prirodnog voska zbog zaštite u prijevozu. U tom slučaju preporučamo voće dobro oprati.
Imaju li proizvodi oznaku BIO uzgoja?
Većina naših proizvođača su mali proizvođači, koji se bave tradicionalnim uzgojom bez umjetnih kemijskih preparata. Zbog visoke cijene BIO certifikata, većini od njih nije isplativo imati tu oznaku. Zbog toga naši proizvodi službeno nemaju oznaku BIO.
Dostavljate li na adresu ili moram narudžbu negdje pokupiti?
Sve narudžbe dostavljamo na adresu.
Imate li prodajno mjesto gdje mogu doći kupiti kutije?
Ne, cijela naša prodaja odvija se isključivo putem webshopa.
Želim s vama surađivati kao proizvođač - kome se obratiti?
Slobodno nas kontaktirajte preko kontakt forme (link), preko WhatsApp-a ili na e-mail adresu kontakt@verdura-box.hr